Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  معرفي منابع و جزوات آموزشي كنكور درس زيست شناسي 1 پايه دهم معرفي منابع و جزوات آموزشي كنكور درس زيست شناسي 1 پايه دهم

آموزشگاه کنکور

معرفي منابع و جزوات آموزشي كنكور درس زيست شناسي 1 پايه دهم | 09390858526

آموزشگاه كنكور، معرفي منابع و جزوات آموزشي كنكور درس زيست شناسي 1 پايه دهم كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور

بارمان كنكور: كليد قبولي شما در كنكور

 .

آموزشگاه بارمان كنكور با سابقه‌اي بيش از 15 سال در زمينه آموزش كنكور هاي سطح كشور به عنوان يكي از برترين مراكز آموزشي تهران فعاليت خود را آغاز كرده است. اين مركز آموزشي با داشتن اساتيد مجرب و با تجربه و نيز ارائه رويكردهاي نوين و مدرن در آموزش، توانسته است در تحصيلات كنكوري دانش‌آموزان موفق و پيروز باشد. يكي از مواردي كه مركز آموزشي بارمان كنكور را از ساير مراكز آموزشي متمايز مي‌كند، ارائه بسته آموزشي يكپارچه مبتني بر علم و دانش روز دنيا است كه باعث تسهيل و يكنواخت شدن فرآيند تدريس و يادگيري مي‌شود.

 .

تدريس دروس كنكور هاي سطح كشور ضرورتي براي دانش‌آموزان دهمي و آنهايي است كه به دنبال ورود به دانشگاه هاي برتر كشور هستند. بنابراين، آموزشگاه بارمان كنكور به عنوان برترين مركز آموزشي تهران براي كنكور درس زيست شناسي 1 پايه دهم، با هدف پاسخ گويي به نيازهاي دانش‌آموزان، بسته هاي آموزشي منحصر به فردي را تهيه كرده است. در ادامه به معرفي اين بسته ها و جزوات آموزشي آموزشگاه بارمان كنكور خواهيم پرداخت:

 آموزش كنكور - بارمان كنكور

1. بسته تدريس مفهومي زيست شناسي 1 پايه دهم: اين بسته شامل كتاب درسي، راهنماي تدريس، جزوه گفتاري و بازنگري مفاهيم مي‌باشد. اين بسته با استفاده از روش‌هاي تدريس نوين و جذاب، دانش‌آموزان را به يادگيري دقيق و عميق مفاهيم درس زيست شناسي 1 پايه دهم مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نمايد.

 .

2. جزوه سئوالات تستي زيست شناسي 1 پايه دهم: اين جزوه شامل بيش از ۵۰۰۰ سئوال تستي با پاسخ تشريحي مي‌باشد كه شما را به راحتي براي شركت در جلسات آزمون ها آماده مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

 .

3. جزوه شيمي زيستي 1: اين جزوه شامل خلاصه مباحث و تست هاي كتاب درسي زيست شناسي پايه دهم مي‌باشد كه براي درك بهتر مباحث و تسلط به مهارت حل تست هاي زيست شناسي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 .

4. جزوه بيوشيمي و تلاش بيولوژيكي: اين جزوه شامل خلاصه مباحث و تست هاي كتاب بيوشيمي و تلاش بيولوژيكي مي‌باشد. با استفاده از اين جزوه، دانش‌آموزان مي‌توانند به طور مرتب و اثربخش تمرين هاي تستي را انجام دهند و تسلط خود را در اين مباحث افزايش دهند.

 .

5. جزوه تاريخچه بيوشيمي: اين جزوه شامل مطالب اصلي و مهم در تاريخچه بيوشيمي مي‌باشد كه براي آشنايي دانش‌آموزان با تاريخچه اين علم و آشنايي با نوآوري هاي علمي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 .

تمامي اين بسته ها و جزوات آموزشي، با هدف كمك به دانش‌آموزان در درك بهتر مباحث و تسلط بر مهارت‌هاي لازم براي شركت در آزمون ها، تهيه و تدوين شده اند. از طرفي، استفاده از اين جزوات و بسته هاي آموزشي در كنار دوره هاي تخصصي و كارگاه هاي آموزشي آموزشگاه بارمان كنكور، به دانش‌آموزان اين امكان را مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد تا با آرامش و آمادگي كامل وارد آزمون هاي كنكور شوند و در مسير موفقيت خود قدم بردارند.

 .

در نهايت، آموزشگاه بارمان كنكور با مجموعه‌اي از بسته هاي آموزشي يكپارچه در بخش زيست شناسي 1 پايه دهم، تلاش مي‌كند تا با تدريس مدرن و رويكردهاي نوين، دانش‌آموزان را براي دستيابي به نتايج موفق در كنكور آماده كند. براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در دوره هاي آموزشي آموزشگاه بارمان كنكور، مي‌توانيد به سايت و صفحات اجتماعي آن مراجعه كنيد.

 .

 

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور:

  • كارگاه آزمون آزمايشي كنكور درس فيزيك پايه دهم
  • زيست شناسي كنكور: آموزش جامع و كاربردي مباحث سلولي و مولكولي
  • كارگاه آزمون آزمايشي كنكور درس رياضي و آمار 3 پايه دوازدهم
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته مديريت كسب و كارهاي كوچك
  • مشاوره انتخاب رشته كنكور
  • آموزش كنكور هندسه 2 پايه يازدهم
  • آموزش آنلاين كنكور درس آمار و احتمال يازدهم

و صد ها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/4/18 ساعت: ۰۱ توسط:academy :